Saturday 21 May 2011

Dimana Dia Malu

Dimana dia si malu,
Agak lama kita tak ketemu,
Dimana dia si malu,
Temuilah aku yang mendambakan mu

Dimana dia alhaya uu,
Ku mencari mu setiap penjuru,
dimana dia alhaya uu,
Tolong jangan pergi sisihkan aku,

Bila mana kita bertamu,
Tolong jangan paling wajahmu,
Izinkan aku menjadi pendampingmu,
Temanilah aku setiap waktu

Ya Allah tolong anugerahi aku,
Sifat malu ini semanis madu,
Jangan dimurka nikmat itu,
Jika tidak aku telah menderhakai diri Mu

Doa ku juga buat untuk Mu,
Kurniakanlah kami sifat malu,
Kami amat memerlukan itu,
Agar sempurna hari berlalu

Harap aku terus ditemani,
Dalam perjalanan mencari sakinah,
Kerna Alhaya uu minal imani,
Wal imani fil jannah


Pro Log : oLdBoY
Lokasi : Bilik, Batang Kali
Masa : 0715
Tarikh : 220511
Mood : Blues mencari Sakinah

No comments:

Post a Comment