Friday 20 May 2011

Bicara Hati

Tatkala mesej itu ku baca,
Hati terbakar dan meronta,
Masih adakah cinta,
Buat dirimu yang tidak setia,

Tatkala hati ini berduka,
Mengingati bala melanda,
Perlukah ada cinta,
Yang tidak memberi sebarang makna

Hati ini sudah mati,
Membiarkan cinta kau pergi,
Hingga aku menjadi tuli,
Tidak nampak baikmu barang sekali

Aku dengan cara ku,
Kamu dengan cara mu,
Izinkan aku membawa diri.
Mengikut langkah ku sendiri,

Usah pedulikan aku lagi,
Usah diucap maaf sesali,
Itu semua tidak membawa erti,
Diri ku bukan milik mu lagi

Ku titipkan doa buat mu,
Insan yg pernah bertakhta di hati,
Semoga hidupmu diberkati,
Tanpa diri ku di sisi

Sejujur-jujurnya,
Hati ini masih terluka,
Harapkan dirimu setia,
Namun ia dibalas tuba

Maafkan diri ku,
Aku tidak mampu menyanyangi diri mu,
Walaupun untuk sekali lagi,
Aku tidak sanggup menderita lagi

Nukilan: CoMmAdDiX
Tarikh : 26/01/2011
Jam : 1510
Khas: ..........................

No comments:

Post a Comment