Tuesday 7 February 2012

Tinta Cinta

Tidak ku tertarik pada wajahmu yang mulus,
Tapi terpaut aku pada hatimu yang tulus,
Tidak memandang harta jua ke pulus,
Godaan pertama sudah pun lulus

Tertarik menarik kau  ku igau,
Dalam mimpi aku mengingau,
Adakah kini aku semakin angau,
Menahan gedik seperti si tungau

Tertempa namamu dihatiku,
Terpahat sama senyum tawamu,
Mahu dirakam semua yang berlaku,
Agar dapat ku tatap tiada jemu

Bila agaknya ke langkah seterusnya,
Padamu dari ku soalan ditanya,
Tunduk malu sipu diam membata,
Reaksi setuju tanpa berkata-kata

Moga dirimu pengubat lara,
Penyembuh luka kecewa sengsara,
Akan kau ku kalungkan sebuah tiara,
Tanda cinta kau aku penuh disira

Terima kasih atas segala,
Terima aku sekadar ada,
Dirimu takkan aku persia,
Moga kekal hingga ke sana

SeNyUm LoG : CoMmAdDiX
Lokasi : Taman Seri Batang Kali
Tarikh : 070212
Masa : 2240
Mood : Blues Sengih Sensorang...

No comments:

Post a Comment