Sunday 4 December 2011

Munafik

Sungguh sadis ku mendengar kisah mu,
Buat ku terawang duduk termangu,
Rasa kesian sudah menusuk ke kalbu,
Manakan ku tahu semuanya palsu,

Kebodohan mu kini terdedah satu persatu,
Rancangan halus mu semua sudah ku tahu,
Tak mungkin aku menjerat kaki ku di situ,
Tak kan ku ikut apa yang kau mahu

Kenapa kamu hanya mampu duduk membatu,
Tidakkah kau rasa punggung mu sudah kematu,
Adakah kamu sudah hilang sebelah sepatu,
Sememangnya adakah kamu bersifat sebegitu,

Berapa ramai sudah kau tipu,
Tidakkah kau tahu rasa sedkit malu,
Jangan nanti kau tergolek malu tersipu,
Memohon ikhsan minta jangan dipalu

Sedih aku mengenangkan sikap mu,
Kau buat aku kini rasa amat berbulu,
Kenapa sifat munafik pilihan akhir mu,
Walhal persahatan kita semua itu lagi perlu

Anggap saja tiada apa yang berlaku,
Kisah mu tidak lagi akan aku ambil tahu,
Jangan sampai muka kau aku siku,
Silalah ke mari kalau itu yang kau mahu

bErBuLu LoG : CoMmAdDiX
Lokasi : Batang Kali
Masa : 2343
Tarikh : 041211
Mood : Blues berbulu

No comments:

Post a Comment