Sunday 15 April 2012

~~Salsa Ini~~

Bersih alunan kasih kau titip,
Suka aku terus mengintip,
Setiap yang kurang pasti ku kutip,
Boleh aku jadikan ia sebagai tip

Telah dipalu paluan kasih,
Setelah sekian lama ia tersisih,
Alhamdulillah rezeki ku masih,
Lancar gerakan tutur ku fasih

Telah terhenti hati menangis,
Telah padam hati yang bengis,
Bagai terpana pukauan magis,
Telah berlalu coretan tragis

Wahai kamu bernama dinda,
Senyum aku sampai ke sana,
Melihat kamu anggun di persada,
Buat aku sasau tidur tak lena

Kepadamu ku serah uncang,
Isinya denyut jantung ku kencang,
Doaku agar tiada apa yang pincang,
Jauhkan juga dari si murai lancang

Buat kamu pengarang jantung,
Menunggu hari aku menghitung,
Moga akhirnya beroleh untung,
Mahu ku lafaz apa tergantung

SaLsA LoG : oLdBoY
Lokasi : Taman Seri Batang Kali
Masa : 2022
Tarikh : 150412
Mood : Blues Bersalsa :*

No comments:

Post a Comment