Monday 31 December 2012

Terima Kasih Sayang

Terima kasih Ya Rabbal A'lamin,
Ketemukan aku pasangan cermin,
Untuk disatukan cermin yang sumbing,
Tika jangka hayatnya di ufuk tebing

Dia ku kenal kali pertama,
Panahan rasa jadi terkesima,
Lantas nikah ditajuk utama,
Usah ditangguh lama-lama

Detik itu kita bersua,
Menyemai janji mahu berdua,
Bukan hanya hingga ke tua,
Biar sampai ke akhir dunia

Wahai dikau kekasih hati ku,
Terima kasih terima aku,
Habis cair semua yang beku,
Jadi fasih apa yang kaku

Saat ubun mu aku sentuh,
Hati luluh bagai nak runtuh,
Khuatir mungkir apa dipatuh,
Bimbang ikrar itu aku yang tutuh

Kasih bantulah aku dalam segala,
Mengharungi onar ini bersama-sama,
Menangkis pancaroba yang menggila,
Satukan pegangan sebulat ritma

TeRiMa KaSiH lOg : CoMmAdDiX
Lokasi : Homestay Matang Jaya
Tarikh : 011212
Masa : 2320
Mood : Blues Kesyukuran :)

No comments:

Post a Comment